Η νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής οδού μειώνει την τιμή των διοδίων αλλά προβλέπει και… μελλοντική αύξηση.
Εκκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ το τελικό κείμενο της νέας 25ετούς σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού, με τον διαγωνισμό θεωρητικά να εισέρχεται στην τελική ευθεία χωρίς, όμως, να είναι «κλειδωμένη» η ημερομηνία υποβολής οικονομικών προσφορών από τους υποψήφιους επενδυτές.
Το κείμενο της σύμβασης έχει σταλεί στο ΥΠΟΙΚ και αναμένεται έγκριση εντός 10 ημέρων και η ημερομηνία υποβολής δεσμευτικών προσφορών πρόκειται να μετατεθεί για το πρώτο 15νθήμερο του Ιουλίου.
Νέα τιμή διοδίων
Το θέμα της τιμολογιακής πολιτικής παραμένει βασικό θέμα, και το αντίτιμο για τα διόδια τέθηκε στα 2,5 ευρώ ανά διέλευση, από 2,8 ευρώ που είναι σήμερα, χωρίς να ισχύσουν τελικά διαφορετικές χρονικές ζώνες και τιμές χρέωσης, όπως είχε αρχικώς ειπωθεί.
Όμως, σύμφωνα με πληροφορίες, η σύμβαση θα δίνει την δυνατότητα στον ανάδοχο να αιτηθεί αναθεώρηση προς τα πάνω μετά το πέρας των πρώτων πέντε ετών.
Οι διεκδικητές
Όπως είναι γνωστό, στην τελική φάση συμμετέχουν οι κορυφαίου εγχώριοι όμιλοι των υποδομών (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, ΑΒΑΞ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, Κοπελούζος, η Intrakat σε διεθνές σχήμα) αλλά και ισχυρά ξένα γκρουπ ή funds.
dikaiologitika.gr