Ο δαιδαλώδης χάρτης της επόμενης μέρας.
Μετρό της Αθήνας – Οι νέοι συρμοί και οι επεκτάσεις προς Γλυφάδα, Μαρούσι, Βαρυμπόμπη, Ίλιον, Πετρούπολη και ΚΠΙΣΝ
Λονδίνο, Τόκιο, Νέα Υόρκη, Παρίσι. Αν θέλει κάποιος να μιλήσει για Μετρό, αυτομάτως η σκέψη μεταφέρεται σε μια από αυτές τις πόλεις του κόσμου. Κι αν και τα μεγέθη είναι πολύ διαφορετικά, και η δική μας Αθήνα φιλοδοξεί να μεγαλώσει το δίκτυό της, έχοντας τέτοια πρότυπα.
Η «προϊστορία» αναφέρει ότι η πρώτη ατμομηχανή, με έξι βαγόνια, κάλυπτε τη διαδρομή των 8,5 χιλιομέτρων από το Θησείο στον Πειραιά σε περίπου 19 λεπτά. Υπόγειος έγινε ο σιδηρόδρομος με τη σήραγγα το 1889 για να φθάσει στην Ομόνοια. Ηλεκτρικός έγινε το 1904 και τελικά η πρώτη γραμμή που συνέδεε Πειραιά – Κηφισιά ολοκληρώθηκε το 1957.
Το μέλλον «δείχνει» το Μετρό της Αθήνας να «πηγαίνει παντού», εκμηδενίζοντας χρονικά τις αποστάσεις από το κέντρο της πρωτεύουσας προς τα προάστια της Αττικής και πίσω.