athinaikanews.gr
2363816
ΑΘΗΝΑΕΚΤΑΚΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Γιατί κάνουν στάση εργασίας για πέμπτη συνεχόμενη μέρα οι οδηγοί των λεωφορείων

Κοινοποίηση

Φρένο πατούν και σήμερα, Παρασκευή (7/4) τα λεωφορεία καθώς το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ συνεχίζει τις κινητοποιήσεις του ζητώντας ασφαλείς, σύγχρονες και ποιοτικές συγκοινωνίες με σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή. Οι εργαζόμενοι, οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν στάση από τις 11:00 έως τις 16:00 για πέμπτη συνεχόμενη μέρα, διεκδικούν επίσης την τήρηση των δεσμεύσεων της διοίκησης και του υπουργείου όσον αφορά τις νομοθετικές ρυθμίσεις προς τους ίδιους.

«Έχουμε ευθύνη απέναντι σε όσους μεταφέρουμε» τονίζει μιλώντας στο Newsbeast o Φώτης Νικολακόπουλος ο οποίος είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ ενώ παράλληλα διαβεβαιώνει πως όλα τα οχήματα της ΟΣΥ που κυκλοφορούν στους δρόμους είναι ελεγμένα.

«Να γίνουν άμεσα προσλήψεις και να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία των οδηγών»
Λεωφορεία
«Σήμερα έχουμε στάση εργασίας 11:00 με 16:00. Διεκδικούμε να γίνουν άμεσα προσλήψεις. Όμως να πούμε ότι μετά από αρκετά χρόνια που δεν είχαν γίνει προσλήψεις, πριν από δύο χρόνια προσλήφθηκαν στην ΟΣΥ 367 οδηγοί και 56 τεχνίτες», επισημαίνει ο Φώτης Νικολακόπουλος.

«Φανταστείτε είχαν να γίνουν προσλήψεις στις οδικές συγκοινωνίες από το 2008. Χρειαζόμαστε όμως και άλλους οδηγούς. Το 2018 οι εργαζόμενοι στην ΟΣΥ ήταν γύρω στις 5.000 ενώ με τις προσλήψεις που έγιναν το 2021 και σήμερα που μιλάμε οι εργαζόμενοι στην ΟΣΥ είναι γύρω στους 4.850. Δηλαδή παρά τους όσους πήραμε είμαστε γύρω στους 500 λιγότεροι από όσους ήμασταν πριν 5 χρόνια» εξηγεί.

«Οι νεοπροσληφθέντες ενώ έχουν προϋπηρεσία μπαίνουν στο πρώτο κλιμάκιο και παίρνουν 800 ευρώ»
«Χρειαζόμαστε προσωπικό και χρειαζόμαστε επίσης την ανανέωση στόλου, τα καινούργια δηλαδή οχήματα που έχουν εξαγγελθεί. Υπήρξαν επίσης και κάποιες δεσμεύσεις ότι θα υλοποιηθούν κάποιες νομοθετικές ρυθμίσεις διότι σε εμάς συμβαίνει το εξής ευτράπελο… Τον οδηγό τον προσλαμβάνει ζητώντας προϋπηρεσία όταν όμως γίνει η πρόσληψη η προϋπηρεσία του ιδιωτικού τομέα δεν αναγνωρίζεται. Αυτό σημαίνει πως έρχεται ένας οδηγός με 18 – 20 χρόνια προϋπηρεσία δεν του αναγνωρίζει τίποτα από τον ιδιωτικό τομέα αλλά του αναγνωρίζει μόνο από ΔΕΚΟ και Δημόσιο. Αποτέλεσμα είναι οι οδηγοί οι νεοπροσληφθέντες ενώ έχουν προϋπηρεσία να μπαίνουν στο πρώτο κλιμάκιο και να παίρνουν 800 ευρώ» σημειώνει.

«Επομένως πολλοί έχουν φύγει ή σκέφτονται να φύγουν. Το ίδιο λοιπόν πρόβλημα θα υπάρχει και στις νέες προσλήψεις εάν δεν βρεθούν λύσεις. Μας είχαν υποσχεθεί μία τροπολογία με την οποία θα αναγνωριστεί η προϋπηρεσία σε αυτούς τους ανθρώπους και τη διεκδικούμε» συμπληρώνει ο Φώτης Νικολακόπουλος ο οποίος είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ.

«Όλα τα οχήματα της ΟΣΥ που βγαίνουν στους δρόμους έχουμε πει και θα το λέμε συνεχώς ότι είναι ελεγμένα»
Αναφερόμενος στα οχήματα της ΟΣΥ που βγαίνουν καθημερινά στους δρόμους ο Φώτης Νικολακόπουλος υπογραμμίζει «έχουμε πει και θα το λέμε συνεχώς ότι είναι όλα ελεγμένα».

«Τα οχήματα της ΟΣΥ έχουν μέσο όρο ηλικίας τα 17 έτη. Όλα ελέγχονται και συντηρούνται. Δεν υπάρχει περίπτωση να βγει ένα όχημα που να έχει πρόβλημα στην κυκλοφορία. Ακόμη και να παρουσιαστεί βλάβη ο οδηγός θα την αντιληφθεί αμέσως και θα ειδοποιήσει το συνεργείο ή θα αποσύρει το όχημα.

Δεν υπάρχει περίπτωση και εμείς ως εργαζόμενοι να βγάλουμε κάποιο όχημα επικίνδυνο στην κυκλοφορία. Το λεωφορείο μεταφέρει τον απλό εργαζόμενο, τους δικούς μας ανθρώπους, τον άνθρωπο που δεν έχει όχημα. Έχουμε ευθύνη απέναντι σε αυτούς, έχουμε ευθύνη απέναντι σε όλους όσους μεταφέρουμε» επισημαίνει.

«Θα γίνουν διοικητικά συμβούλια ώστε να αποφασίσουμε πως θα κινηθούμε τις επόμενες ημέρες, αναμένουμε να έχουμε ευχάριστες εξελίξεις και να σταματήσουμε τις κινητοποιήσεις» αναφέρει κλείνοντας ο Φώτης Νικολακόπουλος μιλώντας στο Newsbeast.

newsbeast

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Το μετρό της Αθήνας συναντά το μέλλον του

Oμάδα Σύνταξης

Ξεπέρασαν τα 1,3 δισ. ευρώ οι προσφορές στις δύο δημοπρασίες ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου

Oμάδα Σύνταξης

Μούμιες

Oμάδα Σύνταξης