athinaikanews.gr
Elie Milky 910x521
LIFE STYLEOIKONOMIAΑΘΗΝΑΑΤΤΙΚΗΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΚΟΣΜΟΣ

Radisson: Επενδύει στην Αθήνα – Φέρνει το upscale brand της το 2024

Κοινοποίηση

Το 4ο ξενοδοχείο της στην Αθήνα ανακοίνωσε ότι θα ανοίξει εντός του 2024 η Radisson, στο πλαίσιο ενός εκτεταμένου επενδυτικού προγράμματος το οποίο έχει θέσει σε εφαρμογή για τη χώρα μας.

Συγκεκριμένα, η Radisson Hotel Group υπέγραψε συμφωνία με την Gnosis Investments για ένα νέο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας, το Radisson Theatrou Square Athens.

Πρόκειται για ένα upscale ξενοδοχείο, το οποίο θα αποτελείται από δωμάτια και σουίτες επιφάνειας από 17-30 τ.μ., με τον τελικό αριθμό δωματίων και εγκαταστάσεων να οριστικοποιείται το προσεχές διάστημα.

Το ξενοδοχείο θα παρέχει μια μοναδική γαστρονομική εμπειρία, με τη δημιουργία ενός food market στο ισόγειό του. Με πρόσβαση στον όμορφο δρόμο και στην πλατεία Θεάτρου, θα παρέχει μια ποικιλία κουζινών και επιλογών για κάθε γούστο, εμπνευσμένες από τις παραδοσιακές λαϊκές αγορές της περιοχής, τις οποίες ένοικοι και επισκέπτες θα μπορούν να απολαύσουν στην πλατεία.

Είχε προηγηθεί το άνοιγμα του The Social Kolonaki Athens Hotel, στην οδό Βουκουρεστίου, του πρώτου branded ξενοδοχείου στον συγκεκριμένο δρόμο. Το επταώροφο ξενοδοχείο, με 24 ευρύχωρα δωμάτια και σουίτες, συμπεριλαμβανομένης μίας προεδρικής, φιλοξενεί και ένα μοντέρνο εστιατόριο και μπαρ στο ισόγειο, με δυνατότητες private dining. Το δε λόμπι του ξενοδοχείου είναι έτσι διαμορφωμένο, ώστε να μπορεί να φιλοξενεί καλλιτεχνικές και κοινωνικές εκδηλώσεις.

Παράλληλα, η Radisson έχει ανακοινώσει τη συνεργασία της με την ισραηλινών συμφερόντων Gnosis Investments και σε ό,τι αφορά τη μετατροπή διατηρητέου κτιρίου που βρίσκεται επί των οδών Μητροπόλεως και Υπατίας, σε συγκρότημα εξυπηρετούμενων διαμερισμάτων με την ονομασία Radisson RED Mitropoleos Square Athens. Ο ξενοδοχειακός όμιλος έχει ανακοινώσει ότι θα λειτουργήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2023.

Οι τρεις αυτές νέες μονάδες έρχονται να προστεθούν στο Radisson Blu Park Hotel, που λειτουργεί εδώ και χρόνια στην Αθήνα, με τον Όμιλο της Radisson να δείχνει ότι προσδοκά μεγάλη ανάπτυξη του προορισμού. Αποτελώντας το μοναδικό διεθνές brand με παρουσία στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, ο Όμιλος φαίνεται ότι στοχεύει σε ένα lifestyle αγοραστικό κοινό, το οποίο δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για την ελληνική πρωτεύουσα.

Επέκταση και στην υπόλοιπη Ελλάδα
Ο Όμιλος Radisson, παράλληλα, σχεδιάζει την περαιτέρω επέκτασή του και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς. Έχοντας αυτήν τη στιγμή παρουσία στη Μίλατο Κρήτης (Radisson Blu Beach Resort), στη Σαντορίνη (Radisson Blu Zaffron Resort), στη Μύκονο (Radisson Blu Euphoria Resort) και στη Σκιάθο (Radisson Resort Plaza), αναζητεί ευκαιρίες για ανάπτυξη και άλλων ξενοδοχειακών μονάδων, όπως δηλώνει ο κ. Elie Milky, αντιπρόεδρος Ανάπτυξης του Radisson Hotel Group.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο στόχαστρο βρίσκονται η Πάτρα, το Ηράκλειο Κρήτης και η Θεσσαλονίκη.

Μάλιστα, η συνεργασία του ομίλου με την Gnosis Investments ανοίγει τον δρόμο και για άλλους προορισμούς στους οποίους διαθέτει ακίνητα η ιδιωτική επενδυτική, όπως η Πελοπόννησος και η Πάρος.

ΠΗΓΗ: powergame.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Η Ελλάδα κατάφερε στο μεταναστευτικό κάτι που οι ΗΠΑ προσπαθούν εδώ και δεκαετίες

Oμάδα Σύνταξης

Εκλογές: Μόνη με τον πήχυ της αυτοδυναμίας

Oμάδα Σύνταξης

Θα πλημμύριζαν την αγορά με ποτά – μπόμπες: Το ΣΔΟΕ κατάσχεσε 1.360 φιάλες αλκοολούχων ποτών

Oμάδα Σύνταξης